This post is also available in:
English (енглески)
U cilju unapređenja digitalne povezanosti i angažovanja građana, posebno mladih, u lokalnim procesima, u Novom Pazaru su održane petnaeste po redu konsultacije o aplikaciji „Moj Novi Pazar“. Ovaj događaj je bio usmeren na predstavljanje novih mogućnosti koje aplikacija nudi, kao i na interakciju sa mladima u kreiranju konačne verzije aplikacije koja će odgovoriti na njihove potrebe i izazove.
Konsultacije su okupile mlade iz različitih mesnih zajednica Novog Pazara, koji su imali priliku da se upoznaju sa funkcionalnostima aplikacije i aktivno učestvuju u njenom razvoju. Poseban fokus stavljen je na mogućnost prijavljivanja komunalnih problema, što je jedan od ključnih segmenata aplikacije. Kroz aplikaciju, građani, a naročito mladi, mogu direktno prijavljivati probleme poput oštećenih trotoara, neispravnih svetiljki, neuređenih javnih prostora, i drugih komunalnih izazova, čime se omogućava brža reakcija i rešavanje tih problema od strane nadležnih službi.
Tokom konsultacija, mladi su imali priliku da iznesu svoje sugestije i predloge za poboljšanje aplikacije, naročito kada je reč o korisničkom iskustvu u procesu prijavljivanja komunalnih problema. Oni su istakli važnost jednostavnog i brzog prijavljivanja, kao i mogućnosti praćenja statusa prijavljenih problema u realnom vremenu. Kroz aktivnu saradnju, mladima je omogućeno da svojim sugestijama direktno utiču na razvoj aplikacije, što je bio ključni cilj ovih konsultacija – stvoriti alat koji zaista odgovara potrebama lokalne zajednice.
Konsultacije su takođe bile prilika da se osigura bolja međusobna komunikacija između mladih i lokalnih vlasti, a kroz ovu saradnju, aplikacija „Moj Novi Pazar“ postaje most između građana i vlasti, omogućavajući efikasniju razmenu informacija i rešavanje komunalnih problema.

