Udruženje građana MONITOR u sklopu projekta “Javne površine po meri bezbednosti devojčica i žena”, koji realizuje u saradnji sa udruženjem građana REAKT iz Novog Pazara, a uz podršku UN Women u sklopu programa „Sigurnost žena i devojčica u javnom prostoru“ koji podržava Ambasada Ujedinjenog Kraljevstva, u periodu od decembra 2022 do oktobra 2023. godine, raspisuje javni poziv za pružaoca usluge izrade roll up banera i promo puta sa logom projekta.
Odabrani pružalac usluge biće odgovoran neposredno Koordinatoru projekta.
Neophodne kvalifikacije:
Pravo prijave na javni poziv imaju pravna lica ili preduzetnici koji ispunjavaju sledeće uslove.
- Da su registrovani kod nadležnog organa, odnosno upisani u odgovarajući registar;
- Da imaju višegodišnje iskustvo u izradi štampanih materijala najmanje 3 godine.
Poželjne kvalifikacije:
- Da nisu u sistemu PDV-a.
Opis zadataka i poslova:
Pružanje usluge izrade sledećih promotivnih materijala:
- Aluminijumski reklamni roll up pano (baner) dimenzija 85×200, 1 komad po ceni od 8.000,00 dinara bez PDV-a;
- Prenosni montažno-demontažni promo pult dimenzija 31,5×66,5×31,5cm i 70x30cm, 1 komad po ceni od 30.000,00 dinara bez PDV-a.
Uslovi rada, period i tip angažovanja:
Angažman predviđa pružanje usluge izrade aluminijumskog reklanog roll up panoa (banera) dimenzija 85×200 (komada 1), i izrade prenosnog montažno-demontažnog promo pulta dimanzija 31,5×55,5×31,5 cm (donji deo) i 70x30cm (gorni deo), sa logom projekta do 1. oktobra. Odabrani pružalac usluge će biti plaćen na osnovu izdate fakture/računa u iznosu od 8.000,00 dinara bez PDV-a za roll up baner i 30.000,00 dinara bez PDV-a za promo polut, ukupno 38.000,00 dinara bez PDV-a.
Način, rok i uslovi plaćanja kao i druge okolnosti od kojih zavisi prihvatljivost ponude
Rok izvršenja usluge: od 01.09.2023 do 10.09.2023, godine;
Način plaćanja: virmanski, na račun ponuđača, po izvršenoj usluzi;
Rok i uslovi plaćanja: u roku koji nije kraći od 15 kalendarskih dana ni duži od 45 kalendarskih dana o prijema ispravne fakture.
Rok važenja ponude: 30 (trideset) kalendarskih dana od dana otvaranja ponude.
U slučaju isteka roka važenaj ponude, naručilac je dužan da, u pisanom obliku, zatraži od ponuđača produženje roka važenja ponude. Ponuđač koji prihvati zahtev za produženje roka važenja ponude ne može menjati ponudu.
Vrsta kriterijuma za dodelu ugovora, elementi kriterijuma na osnovu kojih se dodeljuje ugovor i metodologija za dodelu pondera za svaki element kriterijuma
Izbor najpovoljnije ponude će se izvršiti prema sledećeim kriterijumima: najniže ponuđena cena (maksimalno 30 bodova za ponuđača sa najnižom ponuđenom cenom; rok izrade i isporuke (maksimalno 40 bodova najpovoljniji (najkraći) rok plaćanja (maksimalno 30 bodova najpovoljniji (najduži) rok plaćanja);
Ukoliko dve ili više ponuda budu imale istu najnižu ponuđenu cenu, kao najpovoljnija biće izabrana ponuda onog ponuđača koji je ponudio kvaliteniju štampu, odnosno marerijale za izradu roll up banera i promo pulta.
Način prijave:
Zainteresovani ponuđači se prijavljuju slanjem:
- Kopije rešenja o registraciji kod Agencije za privredne registre;
- predračuna (ponude), koja treba da sadrži stavke štampanog materijala prema količini i cenama definisanim ovim pozivom, rok za izradu materijala i rok isporuke, kao i rok plaćanja usluga.
Kopiju rešenja o registraciji i predračun (ponudu) potrebno je poslati na email adresu info@monitor.org.rs, sa naznakom: Prijava za uslugu pružaoca usluga izrade roll up banera, do 28. avgusta u 23.59 časova.
Neblagovremene ponude neće biti uzete u razmatranje prilikom selekcije.
Komunikacija sa ugovaračem:
Sve informacije u vezi sa ovim javnim pozivom, zahtevi za pojašnjenje i druge informacije, zainteresovani ponuđači mogu dobiti isključivo pismenim putem, preko emaila info@monitor.org.rs sa naslovom maila: Upit u vezi javnog poziva. Upiti se mogu slati do 25. avgusta 2023. do 20:00h. Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite će se dostaviti najkasnije do 27. avugsta 2023. do 16:00h.
Rezultati selekcije očekuju se do 29. avgusta 2023., kada će biti doneta odluka o odabiru pružaoca usluge.