Udruženje građana MONITOR u sklopu projekta “Učešće građana u kreiranju javnih politika iz oblasti zaštite životne sredine u Novom Pazaru”, koji realizuje uz podršku WWF Adria, sredstvima Evropske unije u sklopu projekta „Akcije Srbije u oblasti zaštite životne sredine, prirode i klime – Bezbedna priroda i klima“ u periodu od marta 2023. do februara 2024. godine, raspisuje javni poziv za pružaoca usluge fotografisanja javnih događaja na projektu.
Odabrani pružalac usluge biće odgovoran neposredno Koordinatoru projekta.
Neophodne kvalifikacije:
Pravo prijave na javni poziv imaju pravna lica koja ispunjavaju sledeće uslove:
- Da su registrovani kod nadležnog organa, odnosno upisani u odgovarajući registar;
- Da nisu u sistemu PDV-a.
Poželjne kvalifikacije:
- Fleksibilnost u pogledu dana kada će biti angažovani za fotografisanje javnih događaja.
Opis zadataka i poslova:
Pružanje usluge fotografisanja sledećih javnih događaja na projektu:
- Konsultacije sa stručnom javnošću;
- Konsultacije sa medijima i civilnim društvom;
- Konsultacije sa opštom javnošću.
Angažman predviđa obavljanje zadataka u obimu od minimum 3 sata po jednom javnom događaju. Angažovanje je predviđeno za periodu od 3 dana, odnosno minimum 9 sati, koji će se realizovati u periodu od 01. novembra 2023 do 30. novembra 2023, a prema dinamici realizacije koju odredi Koordinator porojekta. Odabrani pružalac usluge će biti plaćen na osnovu izdate fakture/računa u iznosu od 29.374,05 dinara bez PDV-a.
Način, rok i uslovi plaćanja kao i druge okolnosti od kojih zavisi prihvatljivost ponude
Način plaćanja: virmanski, na račun ponuđača, po izvršenoj usluzi;
Rok i uslovi plaćanja: u roku koji nije kraći od 15 kalendarskih dana ni duži od 45 kalendarskih dana o prijema ispravne fakture.
Rok važenja ponude: 30 (trideset) kalendarskih dana od dana otvaranja ponude.
U slučaju isteka roka važenaj ponude, naručilac je dužan da, u pisanom obliku, zatraži od ponuđača produženje roka važenja ponude. Ponuđač koji prihvati zahtev za produženje roka važenja ponude ne može menjati ponudu.
Vrsta kriterijuma za dodelu ugovora, elementi kriterijuma na osnovu kojih se dodeljuje ugovor i metodologija za dodelu pondera za svaki element kriterijuma
Izbor najpovoljnije ponude će se izvršiti prema sledećeim kriterijumima: najniža ponuđena cena (maksimalno 40 bodova za ponuđača sa najnižom ponuđenom cenom); broj ponuđenih sati dostupnih za rad (maksimalno 30 bodova ponuđač sa najviše ponuđenih sati dostupnih za rad); rok plaćanja (maksimalno 30 bodova najpovoljniji (najduži) rok plaćanja);
Ukoliko dve ili više ponuda budu imale istu najnižu ponuđenu cenu, kao najpovoljnija biće izabrana ponuda onog ponuđača koji je poseduje najbolju opremu i koji je najfleksibilniji po pitanju dana angažovanja za fotografisanje javnih događaja u sklopu projekta.
Način prijave:
Zainteresovani ponuđači se prijavljuju slanjem:
- Kopije rešenja o registraciji kod Agencije za privredne registre;
- predračuna (ponude), koja treba da sadrži stavke date usluge izražene prema satima rada i cenama definisanim ovim pozivom, rok za pružanje usluge, kao i rok plaćanja usluge.
Kopiju rešenja o registraciji i predračun (ponudu) potrebno je poslati na email adresu info@monitor.org.rs, sa naznakom: Prijava za uslugu pružaoca usluga fotografisanja javnih događaja, do 15. oktobra u 23.59 časova.
Neblagovremene prijave neće biti uzete u razmatranje prilikom selekcije.
Komunikacija sa ugovaračem:
Sve informacije u vezi sa ovim javnim pozivom, zahtevi za pojašnjenje i druge informacije, zainteresoani kandidati mogu dobiti isključivo pismenim putem, preko emaila info@monitor.org.rs sa naslovom maila: Upit u vezi javnog poziva. Upiti se mogu slati do 10. oktobra 2023. do 20:00h. Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite će se dostaviti najkasnije do 12. oktobra 2023. do 16:00h.
Rezultati selekcije očekuju se do 31. oktobra 2023., kada će biti doneta odluka o odabiru pružaoca usluge.