Udruženje građana MONITOR u sklopu projekta “Učešće građana u kreiranju javnih politika iz oblasti zaštite životne sredine u Novom Pazaru”, koji realizuje uz podršku WWF Adria, sredstvima Evropske unije u sklopu projekta „Akcije Srbije u oblasti zaštite životne sredine, prirode i klime – Bezbedna priroda i klima“ u periodu od marta 2023. do februara 2024. godine, raspisuje javni poziv za pružaoca usluge smeštaja za osoblje dodeljeno akciji, usluge hrane i osveženja za učesnike javnih konsultacija.
Odabrani pružalac usluge biće odgovoran neposredno Koordinatoru projekta.
Neophodne kvalifikacije:
Pravo prijave na javni poziv imaju pravna lica ili preduzetnici koji ispunjavaju sledeće uslove.
- Da su registrovani kod nadležnog organa, odnosno upisani u odgovarajući registar za oblast ugostiteljskih usluga;
- Da im je poslovno sedište na području grada Novog Pazara;
- Da im je radno vreme svakog radnog dana i vikednom u period od 24:00 časa;
Poželjne kvalifikacije:
- Da nisu u sistemu PDV-a;
Opis zadataka i poslova:
Pružanje sledećih usluga:
- Smeštaja – sobe tipa apartman sa odvojenom spavaćom sobom i dnevnim boravkom, pogodnim za obavljanje sastanaka i kancelarijski rad, u cenu sobe treba da bude uključen pun pansion noćenje, doručak i večera, količina noćenja 6 po ceni od 90 eura, u dinarskoj protiv vrednosti 10.574,658 dinara bez PDV-a (što ukupno iznosi 63.447,948 dinara bez PDV-a);
- Hrane – porcije od minimum 250 gr za 25 osoba za 3 javne konsultacije, po ceni od 350 eura za jednu konsultaciju, u dinarskoj protiv vrednosti 41.123,67 dinara bez PDV-a);
- i osveženje (kafa i voda) za 25 osoba za 3 javne konsultacije, po ceni od 150 eura za jednu konsultaciju, u dinarskoj protiv vrenosti 17.624,43 dinara bez PDV-a.
Uslovi rada, period i tip angažovanja:
Angažman predviđa pružanje usluge smeštaja za 6 noćenja sa doručkom i večerom, u apartmanu odvojenom spavaćom sobom i dnevnim boravkom, pogodnim za obavljanje sastanaka i kancelarijski rad, u periodu koji odredi koordinator projekta (oktobar ili novembar). Pored ovoga angažman obuhvata i pružanje usluge hrane (ručka) za učesnike tri javne konsultacije (sa po 25 osoba po jednoj konsultaciji), kao i usluge osveženja, odnosno kafe pauze za učesnike tri javne konsultacije (sa po 25 osoba po jednoj konsultaciji), prema dinamici koju odredi Koordinator projekta (oktobar i/ili novembar). Odabrani pružalac usluge će biti plaćen na osnovu izdate fakture/računa ukupnom iznosu od 239.692,25 dinara bez PDV-a.
Način, rok i uslovi plaćanja kao i druge okolnosti od kojih zavisi prihvatljivost ponude
Rok izvršenja usluge: odmah – prioritet, sukcesivno u skladu sa potrebama naručioca i u dogovoru sa Naručiocem;
Način plaćanja: virmanski, na račun ponuđača, po izvršenoj usluzi;
Rok i uslovi plaćanja: u roku koji nije kraći od 15 kalendarskih dana ni duži od 45 kalendarskih dana o prijema ispravne fakture.
Rok važenja ponude: 30 (trideset) kalendarskih dana od dana otvaranja ponude.
U slučaju isteka roka važenaj ponude, naručilac je dužan da, u pisanom obliku, zatraži od ponuđača produženje roka važenja ponude. Ponuđač koji prihvati zahtev za produženje roka važenja ponude ne može menjati ponudu.
Vrsta kriterijuma za dodelu ugovora, elementi kriterijuma na osnovu kojih se dodeljuje ugovor i metodologija za dodelu pondera za svaki element kriterijuma
Izbor najpovoljnije ponude će se izvršiti primenom kriterijuma najniže ponužene cene bez PDV-a.
Ukoliko dve ili više ponuda budu imale istu najnižu ponuđenu cenu, kao najpovoljnija biće izabrana ponuda onog ponuđača koji je ponudio duži rok plaćanja.
Ukoliko više špnuda budu imale stu najnižu ceni, i identičan rok plaćanja, biće izabran onaj ponuđač čija ponuda sobe, odnosno hrane i osveženja bude ocenjena kao najkvalitetnija.
Način prijave:
Zainteresovani kandidati/kinje se prijavljuju slanjem:
- Kopije rešenja o registraciji kod Agencije za privredne registre;
- predračuna (ponude), koja treba da sadrži tip sobe za 6 noćenja, pojedinačnu sadržinu obroka za javne konsultacije i broj osveženja (kafa i voda) uz naznačenje vrste koji se mogu dobiti za napred naveden iznos novca koji je iz budžeta projekta opredeljen za ovu uslugu.
Kopiju rešenja o registraciji i predračun (ponudu) potrebno je poslati na email adresu info@monitor.org.rs, sa naznakom: Prijava za uslugu smeštaja, hrane i osveženja, do 15. oktobra u 23.59 časova.
Neblagovremene ponude neće biti uzete u razmatranje prilikom selekcije.
Komunikacija sa ugovaračem:
Sve informacije u vezi sa ovim javnim pozivom, zahtevi za pojašnjenje i druge informacije, zainteresovani ponuđači mogu dobiti isključivo pismenim putem, preko emaila info@monitor.org.rs sa naslovom maila: Upit u vezi javnog poziva. Upiti se mogu slati do 10. oktobra 2023. do 20:00h. Odgovori na sva pitanja pristigla do roka za upite će se dostaviti najkasnije do 12. oktobra 2023. do 16:00h.
Rezultati selekcije očekuju se do 31. oktobra 2023., kada će biti doneta odluka o odabiru pružaoca usluge.